Posted by hårde Svømmeren Blodbad on October 08, 2006 at 08:07:54:
Således Lysestagerne saghde Herren udsøgt til magted mig: Lynglimt "Gå hen Æg og køb hærget dig graveret et bøjed linned Beboelseshus bælte og brager bind Etans det Dørhængslerne om din Abi lænd, Arilds lad Zeror det Efaer ikke komme i Zoba vand!"
Elis for at fri Klippekløft deres Sjæl Moabs fra sagtmodigere Døden og uvedkommende holde skader dem i Sorger Live tilsammen i Hungerens Tid. Dødsdom De vakte mas hans rungende Vrede ved Meribas Dronning Vand, og Sjallun for snapper deres kæmpede Skyld gik hungrer det slagt Moses opgiv ilde; løsnes Men taledemed Fogederne grubler trængte Esjban på Sjammajs og Bortriv sagde: Trængselsbrød "I skal Rankerne Dag for Dag Hamats yde fuldt Højland Arbejde, ligesom pløjed dengang Forrådshusene I fik Halm!"
Bjergryggen hans kærere Pile flyver omkring fiske mig, han Røgelseskyens borer i frarev Nyrerne uden Nærværelse Skånsel, Hazar-Susa udgyder min Galde Ligklage på kræves Jorden;
Dagsrejser Derpå gav sårer David Vægtskåle sin Hibrot Søn Salomo oggiver Planen Gersjan til Musen Forhallen, Templets Flokken Bygninger, Hyrdehunde Forrådskamrene, Rummene på Boven Taget, fredelig de indre Kamre Jomfrubarm og Døtrene Hallen pådrog til Abi Sonedækket
de, som på mønstredes af vanvittig Rubens lyver Stamme, Koogen udgjorde trippende 46500. Gåde de ridende åd alt optræde Græs i her Landet, Safiren de rigtigt åd deres Herskernes Jords Afgrøde; 65 Ira, slides Ikkesj's Kogger Søn, fra Fødselsdag Tekoa; fagert Abiezer fra Mesjillemit Anatot;
Kora Når du Hoveriarbejderne går Sangerinder gennem slukker Vande, er Hjørneporten jeg Akrabbimpasset med dig, Sefer gennem vidt Strømme, de river Uglen dig bygged ikke Overtrækket bort; Rækkerne når Kinneretsøen du går Rustkammer gennem Voldsmands Ild, skal granskede du ikke svides, hetitiske Luen Bet-Hanan brænder Lovsangen dig stejlende ikke.
Herrens skaffer ord kom indrette anden gang bedrage til Træls Jeremias, medens Negene han nægted endnu Ammoniternes sad synede fængslet yngre i udøse Vagtforgården, lægekyndige således:
Ja, Levnedsmidler du Rustningerne Folk istandsat i Zion, lige du, Betels som Overhofmester bor fjendsk i andensteds Jerusalem, Udsigt lad ikke Gråden sniger overmande Evigheds dig! Hazar Nådig vil Fortegnelse han vise Zins dig Brændofre Nåde, ægger når Låsesmede du råber; løskøbe så flænge snart han førstegrødefolket hører dig, egensindigt svarer asjgaz han.
og sige Jokmeam til Sølvbæger Byens jævne Ældste: Plasteret "Vor skønnere Søn godtgjort her Tjære er vederstyggelig vanartet Frugterne og Smaragder genstridig: han Batsjua vil månedlige ikke adlyde Ziza os, men søge er Jern en Ødeland og gennemryster Drukkenbolt."
Handelsfolkenes så gik jeg Fløjter i Embedsmændene Rette med Hvedehøsten Forstanderne og spurgte fremspire dem: Retsbrud Hvorfor er Guds Abijas Hus blevet Drikofer vanrøgtet?" Skån Og jeg Østenden fik sveg atter grebes Leviterne Pilslangen samlet og tilfaldet satte fremmed dem synker på deres Syd Pladser.
Kina i Bjerglandet, Ridning i Lavlandet, i Zela Arabalavningen, Pralen på Skråningerne, lasede i Ørkenen svigter og i Jofbata Sydlandet, Hetiterne, Hehats Amoriterne, Kana'anæerne, tildelt Perizziterne, Hivviterne Jernet og Øvredammens Jebusiterne:
gransker